فروش، جنبه‌ای از کسب‌و‌کار است که با تمرکز بر پیدا کردن مشتریان بالقوه در بازار، اطلاع‌رسانی درباره‌ی محصولات و خدمات ارائه‌شده و تسهیلِ معاملات، حاصل می‌شود. فروش سازمانی به‌ویژه بر فروش در حجم بالا یا سودهای کلان تمرکز دارد که معمولا نتیجه‌ی روابط قراردادی طولانی‌مدت است. درک مفهوم فروش سازمانی می‌تواند دنیایی از فرصت‌های سودآور را برای کسب‌و‌کار شما به ارمغان بیاورد. فروش خدمات یا محصولات به کسب‌وکارهای بزرگ، تفاوت‌های زیادی با فروش در حجم کم و فروش به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دارد. در ادامه با فوت‌و‌فن فروش سازمانی آشنا می‌شویم و روش‌هایی را برای افزایش همکاری‌ها با سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ عنوان می‌کنیم.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *