فرض کنید قصد فروش ژاکتی را دارید که دور یقهٔ آن از جنس خز است و دقیقا همین مدل در سایت آن برند یا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود. می‌توانید به هنگام معرفی لباس خود، آن عکس‌ها را هم ضمیمه کنید. این یکی دیگر از راهکارهای مؤثر برای فروش آنلاین لباس است و خریداران، علاوه بر اینکه می‌توانند چند عکس حرفه‌ای از لباس شما مشاهده کنند، ایده‌ای کلی دربارهٔ لباس‌های دیگری که می‌توانند با آن سِت کنند پیدا خواهند کرد.

منبع : https://www.chetor.com/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *