نکتهٔ دیگری که به هنگام فروش آنلاین لباس باید به خاطر داشته باشید، مشخص کردن برخی اندازه‌های لباس‌هاست. دور سینه، دور کمر و قد، اندازه‌هایی هستند که معمولا مشتری‌ها تمایل به دانستن‌شان دارند. زمانی که در حال نوشتن توضیحات مربوط به لباس‌ها هستید بهتر است این اندازه‌ها را هم درج کنید. اگر لباس قابلیت کش آمدن هم داشته باشد، برخی مشتری‌ها احتمالا می‌خواهند بدانند در این هنگام اندازهٔ لباس چقدر بزرگ‌تر می‌شود.

بنابراین بهتر است اندازه‌ها را در این حالت هم بگیرید و یادداشت کنید (برای اینکه همزمان لباس را کش بیاورید و اندازه بگیرید، احتمالا به کمک کس دیگری نیاز خواهید داشت).

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *