یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، تبلیغات مناسب در محل مناسب است. ممکن است که مجله، ایستگاه رادیویی یا حتی برنامهی تلویزیونی مورد علاقهی شما، برای مخاطبان هدفتان جذابیتی نداشته باشد. شما باید در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید تا آنها را بهتر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی را مطالعه میکنند، چه برنامههایی را تماشا میکنند و به چه چیزهایی گوش میدهند. سپس، تبلیغات را در رسانهی مناسبی قرار دهید، تا بتوانید پیامتان را به بازار هدفتان برسانید.
۶. اجازه ندهید که بودجه، بر مدیریت کمپین تبلیغاتیتان اثر بگذارد
درست است که با اختصاص دادن مبلغ مشخصی در ماه برای تبلیغات، کار دفترداری و حسابداری شرکت خود را سادهتر میکنید، ولی اگر شما نیز مانند بسیاری از کسبوکارها، فراز و نشیبهای فصلی داشته باشید، اختصاص دادن مبلغی ثابت برای تبلیغات موجب میشود تا در زمانهای رکود تجارتتان، بیش از حد لازم برای تبلیغات هزینه کنید و در زمانهای رونق کسبوکارتان، برای تبلیغات و جذب مشتری، به اندازهی کافی هزینه نکنید. یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسبوکارها، این است که بودجهی خود را بر اساس نیازهای تبلیغاتی فصلیشان تنظیم نمیکنند.