با توجه به افزایش سالانهی خردهفروشیِ آنلاین، این روزها بازارِ راهاندازی فروشگاههای آنلاین بسیار داغ است. خردهفروشی آنلاین تنها در سال ۲۰۱۴ میلادی تقریبا ۱۵.۷ درصد رشد داشته است. این در حالی است که در سال ۲۰۱۳، این رشد تنها ۴.۴ درصد بوده است. آماری که نشان میدهد مصرفکنندگان ترجیح میدهند در خانه یا به وسیلهی تلفن همراه خرید کنند تا اینکه حضوری به مغازهها سر بزنند.
در نگاه اول، ممکن است راهاندازیِ فروشگاه آنلاین، مسئولیت سنگینی به نظر برسد، اما فعالیت در حوزهی تجارت الکترونیک، آنقدرها هم که فکر میکنید، کار دشواری نیست. در این مقاله سعی شده است به گامهای ضروری در طراحیِ فروشگاههای آنلاین اشاره شود و ابزارهای لازم برای آغاز به کار در این عرصه به شما معرفی شود. یادتان باشد تمام آنچه برای موفقیت در این حوزه نیاز دارید از جان و دل مایه گذاشتن، پشتکار و اشتیاق به یادگیری است.
دیدگاهتان را بنویسید