کمپین تبلیغاتی باید در جهتِ رسیدن به بازار جاویژهی شما عمل کند. یکی از اشتباهات رایج، ارائهی تبلیغاتی کلی است که به زبان مشتریان بالقوهی شما صحبت نمیکند یا توجه آنها را به خود جلب نمیکند. از خودتان بپرسید که قصد دارید چه نوع مشتریانی را به خود جذب کنید و کاری کنید که تبلیغات شما بهطور خاص با آنها ارتباط برقرار کند.
۲. از مزیت رقابتی تان بهعنوان برگ برنده استفاده کنید
یکی از نکات مهم در تبلیغات، برجسته کردن جوانب مثبت کسبوکار شماست؛ یعنی همان عواملی که موجب مزیت رقابتی شما میشوند. آگهیهای تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد که هوشمندانه ساخته شدهاند، ولی در فروش مزیتهای ویژهی محصول یا خدمات تبلیغشده، ناتوان هستند. تا زمانی که این مزایا را برجسته نکنید، تبلیغات، ارزش ویژهی محصولات شما را به مشتریان بالقوه نشان نمیدهد.
دیدگاهتان را بنویسید