امکان دسترسی به محصول در فروشگاه‌های فیزیکی

آیا امکان خریدِ حضوری محصول برای مشتریان وجود دارد؟ مشخص است که نایاب بودنِ محصول، میزان فروش آنلاین آن را افزایش می‌دهد. مطمئنا اگر در فروشگاه‌های محلی، محصول مورد نیاز مشتری وجود نداشته باشد، مشتری خرید آنلاین را انتخاب خواهد کرد.

حجم محصول

اندازه و حجم محصول چقدر است؟ هرچه محصول بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشد، هزینه‌ی ارسال آن بیش‌تر می‌شود و این مسئله می‌تواند بر فروش آن تأثیر منفی بگذارد. بسیاری از خریداران دوست دارند،‌ هزینه‌ی ارسال محصول خریداری شده، رایگان باشد. به همین دلیل، محصولاتی که هزینه‌ی ارسال بالایی دارند، به ندرت، خواهان پیدا می‌کنند. بسیاری از خرده‌فروشان که محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند، قیمت محصول را اندکی افزایش می‌دهند و در مقابل برای ارسال محصولات خود، هزینه‏‌ای از مشتری دریافت نمی‌کنند. افزایش قیمتی که ممکن است،‌ مشکل‌ساز شود و فروش محصولات را کاهش دهد. به همین دلیل، توصیه می‌شود محصولاتی را برای فروش آنلاین انتخاب کنید که حجم کمی دارند و هزینه‌ی جابه‌جاییِ‌شان زیاد نیست.

اشتیاق

میزان علاقه و اشتیاق شما برای فروش محصولات انتخابی چقدر است؟ اگرچه این موضوع برای موفقیت در کار بسیار مهم است، اما در بیشتر مواقع مورد توجه قرار نمی‌گیرد. راه‌اندازی و توسعه‌ی وب‌سایت‏‌های تجارت الکترونیک، معمولا با موانع و چالش‌هایی روبرو است. اشتیاق شما موجب می‌شود تا همواره انگیزه‌ی کافی برای مواجه با این مشکلات و برطرف کردنِ آنها را داشته باشد. سرگرمی شما چیست؟ از انجام چه کاری لذت می‌برید؟ مثلا اگر به کار باغبانی علاقه دارید در وب‌سایت خود تجهیزات و ابزارآلات کشاورزی را به فروش برسانید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *