خلق یک اپلیکیشن از آن دسته کارهایی است که نیرو و تلاش زیادی می‌طلبد. برای طراحی و ایجاد اپلیکیشن باید یک تیم خوب از توسعه‌دهنده‌ها (دولوپرها) را دورهم جمع کنید. برای اینکه کارها مطابق خواست شما پیش برود و اپلیکیشن نهایی بتواند مشتریان را جذب کند، باید به‌فکر ایجاد تجربۀ کاربری خوب و حفظ مشتری بعد از جذبش هم باشید. اعلان‌ها و پیام‌های تبلیغاتی پی‌در‌پی به‌هنگام استفاده از اپلیکیشن ممکن است مشتریان شما را فراری دهد. اگر در معمای چگونگی تبلیغات اپلیکیشن گیر افتاده‌اید، باید بدانید که تبلیغ در گوگل با استفاده از سرویس گوگل ادز (گوگل ادوردز) راه‌حل خوبی برای رشد تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن شماست. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور از گوگل ادز برای افزایش تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن استفاده کنید.

فرض کنیم که ساخت اپلیکیشن شما به پایان رسیده و اپلیکیشن آماده ارائه به مشتری است؛ قسمت مهم ماجرا از اینجا به بعد شروع می‌شود. اکنون نوبت بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن به شیوه‌ای مؤثر است. شما باید مطمئن شوید کسانی‌که به این اپلیکیشن نیاز دارند، می‌توانند آن را ببینند، دانلود و نصب کنند و در نهایت، اپلیکیشن به بخشی از زندگی روزمرۀ آنها تبدیل شود.

روزانه بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن فقط در اپ‌استور ارائه می‌شوند. به این رقم، تعداد اپلیکیشن‌های ارائه‌شده در سایر فروشگاه‌های دیجیتال را هم اضافه کنید. دیده‌شدن اپلیکیشن شما در میان این حجم روزافزون اپلیکیشن‌ها، مثل معجزه است. حتی اپلیکیشن‌های رایگان هم شانس زیادی برای دیده‌شدن ندارند.

استفاده از گوگل ادز برای تبلیغات اپلیکیشن، می‌تواند تعداد دانلود اپلیکیشن را به نحوی چشمگیر و باورنکردنی افزایش دهد. گوگل ادز از غول‌های بازاریابی وب‌سایت‌های اینترنتی است.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *