بازاریابی محتوا باعث می‌شود نام کسب‌وکار و برند شما در معرض دید تعداد زیادی از مردم قرار بگیرد. آنچه بازاریابی محتوا را متمایز می‌کند، ذهنیت و دیدگاه بهتری است که برای مخاطبان و کاربران شما ایجاد می‌کند؛ برخلاف آن رویه منفی‌ای که در روش‌های سنتی بازاریابی رایج شده است (همان ویدئویی که برای ردکردنش لحظه‌شماری می‌کنید یا تبلیغی که نخوانده می‌بندید).

به‌دنبال بیشتر دیده‌شدن و مطرح‌شدن نام برند شما و کسب‌وکارتان، تعداد دنبال‌کننده‌هایتان هم در شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود. به‌مرورزمان، کنجکاوی افراد بیشتری برانگیخته می‌شود و با دیدن کامنت‌ها و فعالیت‌های دنبال‌کننده‌های شما در شبکه‌های اجتماعی، با نام برند شما آشنا می‌شوند؛ بنابراین نوعی رویۀ افزایشی شکل می‌گیرد و روزبه‌روز شمار مخاطبانتان بیشتر می‌شود.

فراموش نکنید که وب‌سایت شما هم نقش مؤثری در بیشتر دیده‌شدن و مطرح‌شدن نام برند و کسب‌وکارتان دارد. محتوای کاربردی و مفیدی که در قالب متن یا فایل‌های صوتی و تصویری در وب‌سایت‌تان می‌گذارید، کاربران را به‌مدت بیشتری در سایت نگه می‌دارد؛ این موضوع تأثیر بسزایی بر بالارفتن رتبه وب‌سایت شما خواهد داشت. طی به‌روزرسانی‌های چند سال اخیر الگوریتم گوگل، تأکید و اهمیت اصلی بر محتوا قرار گرفته است و روزبه‌روز، این اهمیت و تأثیر آن بر بازاریابی محتوا بیشتر می‌شود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *