۱۱. آگهی بازرگانی

با تولید یک آگهی بازرگانی کوتاه می‌توانید درباره تغییرات پیش‌آمده در تجارت خود، محصولات و هر چیز دیگر، مشتری را باخبر کنید. این تبلیغات توجه مشتری را جلب نموده و ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، همچنین مارک تجاری شما را شناخته شده می‌کند.

 

۱۲. تبلیغ ویدیویی

در دنیای امروز، افراد جلوه‌های بصری را ترجیح می‌دهند. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی یک شرکت این است که یک ویدیوی تبلیغاتی تولید کنید که درباره شرکت و محصولات شما توضیح بدهد. برای تولید یک فیلم مناسب می‌توانید از یک شرکت تبلیغاتی کمک بگیرید. بااین‌حال بیشتر استارت آپ ها برای این کار هزینه کافی ندارند. بنابراین بهترین راه این است که با کمک نرم‌افزارهای مناسب در عرض چند ثانیه یک ویدیوی تبلیغاتی آماده کنید.

برای مثال شبکه ساخت انیمیشن و نمایش اسلاید Renderforest نمونه‌های نمایشی ارائه می‌دهد که می‌توانید با کمک آن سایت و شرکت خود را معرفی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لوگوی خود را آپلود کرده و در قسمت مربوطه یک متن وارد کنید. بقیه کارها را Renderforest انجام می‌دهد.

 

۱۳. مصاحبه‌های تلویزیونی

با کمک مصاحبه‌های تلویزیونی شرکت خود را معرفی کنید. در رادیو و تلویزیون برنامه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به کمک آن درباره شرکت و محصولات خود صحبت کنید. این کار هزینه چندانی هم ندارد. تنها کافی است که با مجری صحبت کرده و نظرات خود را با او درمیان بگذارید.

 

۱۴. تبلیغات گروهی

در این روش می‌توانید با شرکت‌های دیگر همکاری نموده و در کنار هم تبلیغات را انجام دهید. با کمک این روش مؤثر می‌توانید با مشتری‌های جدید آشنا شوید.

 

۱۵. یک سمینار ارائه دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای جلب‌توجه مخاطب برپایی سمینار است. با کمک این روش می‌توانید شرکت خود را معرفی نموده و تجربیات خود را در اختیار مخاطب قرار دهید. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا به افراد مختلفی دسترسی پیدا کنید.

 

۱۶. در نظرات و پیشنهادات مخاطب شرکت کنید

تمام نظرات مثبت و منفی مخاطبین و مشتری‌ها به پیشرفت کار شما کمک می‌کند. نظرات و واکنش‌های مثبت نشان‌دهنده این است که شما در مسیر درستی حرکت می‌کنید، درحالی‌که نظرات و واکنش‌های منفی به شما نشان می‌دهد که باید بخشی از محصول یا خدمات را اصلاح کنید.

با نوشتن نقد یا مرور محصولات و خدمات می‌توانید نظر مشتری را جویا شوید. می‌توانید از وبلاگ نویس های معروف بخواهید تا درباره شرکت و محصولات شما یک نقد نوشته و ارائه دهند. بیشتر کاربران به محصولات جدید که توسط وبلاگ نویس های معروف معرفی می‌شوند، اعتماد می‌کنند.

 

۱۷. صرف هزینه بیشتر از رقبا نشانه موفقیت نیست

یکی از راه‌های موفقیت و شکست رقبا این نیست که از آن‌ها بیشتر هزینه کنید. بلکه برای موفقیت باید محصول بهتر ارائه دهید. زیرا محصول مناسب خودبه‌خود به فروش می‌رسد. فقط کافی است محصولی خریداری کنید که ارزش خرید داشته باشد. زمانی که محصول خوبی ارائه دهید نیاز نیست برای تبلیغات هزینه کنید. زیرا یک تبلیغ بسیار موفق هم نمی‌تواند در فروش یک محصول ضعیف مؤثر باشد.

 

۱۸. از سایت‌های پرسش و پاسخ استفاده کنید

انجمن‌های آنلاین به شیوه‌های مختلف به بازاریابی کمک می‌کنند. سایت‌های پرسش و پاسخ مانند Yahoo! Answers, Answers.com, spring.me, All Experts و سایت‌های دیگر این کار را انجام می‌دهند. با کمی جستجو در گوگل می‌توانید سایت‌های مشابه را بیابید که به نیاز مشتری‌های شما پاسخ دهند. با پاسخ به مشتری می‌توانید اعتماد او را جلب کرده و مخاطبان زیادی به دست آورید.

 

۱۹. سایت‌های تبلیغات رایگان

می‌توانید تبلیغات خود را در سایت‌های رایگان مانند MerchantCircle.com یا Gumtree قرار دهید. با کمک این وب‌سایت‌ها می‌توانید استارت آپ خود را ارتقا دهید.

 

۲۰. مصاحبه‌های زنده

یک مصاحبه ترتیب داده و با یک متخصص درزمینهٔ کاری خود مصاحبه کنید و سپس آن را در وبلاگ خود قرار دهید. این کار ترافیک زیادی را جلب می‌کند و بهترین راه برای جذب کاربر به سایت است. یک موضوع جذاب انتخاب نموده و یک مصاحبه توییتر یا چت زنده ترتیب دهید.

کلمات کليدي : ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *