گوگل ادوردز یکی از محصولات شرکت گوگل است که امکان نمایش تبلیغات شما در لیست نتایج جستجوی گوگل را فراهم می‌کند. این تبلیغات ممکن است در بالا یا پایین نتایج ارگانیک نمایش داده شود.

در حقیقت گوگل ادوردز یک سرویس آنلاین تبلیغاتی است که به صاحبین مشاغل و کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات خود را در صفحه نتایج گوگل به نمایش بگذارند تا امکان دیده شدن آن ها بیشتر شود. تبلیغاتی که در لیست نتایج گوگل به نمایش در می آیند، بر اساس جستجوهای قبلی کاربر و همچنین عباراتی که آنها جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود و هر لینک به یکی از صفحات وب سایت های مورد نظر تبلیغ دهندگان در گوگل منتهی خواهد شد.

در کنار تبلیغات گوگل معمولا یکی از کلمات Ad یا Sponsored Links نمایش داده می شود تا کاربران بدانند که این لینک ها نتایج گوگل نیستند و صرفا جنبه تبلیغاتی دارند.

به طور خلاصه در پاسخ به این سوال که گوگل ادوردز چیست؟ می توان گفت گوگل ادوردز یک بازار تبلیغاتی است که در آن با پرداخت پول می توانید وب سایت خود را در جایگاه بالاتری از لیست نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید.

یک نکته بسیار مهم برای تبلیغات در گوگل ادوردز آن است که تبلیغات در گوگل برای وب سایت هایی با دامنه .ir امکان پذیر نمی باشد و باید از دامنه های بین المللی مانند .com استفاده نمایید.

‌یکی از امکانات جالب گوگل ادوردز این است که می توانید کشور یا شهری که می‌خواهید آگهی شما در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید.

تعیین زبان هایی که تمایل دارید تبلیغات شما برای کاربران آن زبان ها قابل نمایش باشد تحت کنترل شما است. حتی می توانید ساعت هایی که تمایل دارید آگهی مورد نظر شما برای کاربران به نمایش در آید و صفحاتی از وب سایت که قصد دارید مخاطب را به آن ها هدایت کنید نیز قابل تعیین است.

همچنین برای هزینه ای که روزانه صرف تبلیغات می شود نیز می توانید سقف مشخصی تعیین نمایید.

یکی از مزیت‌های گوگل ادوردز آن است که تبلیغات شما بلافاصله پس از انجام مراحل ثبت آگهی قابل نمایش می باشد و نیازی ‌به ماندن در لیست انتظار وجود ندارد.

کلمات کليدي : ، ،

admin admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *