همیشه خطر ها و تهدیدات آنلاین وجود دارند. راه های زیاد هم برای محافظت از وب سایت و مشتریان شما وجود دارد. یکی از راحت ترین و البته مهم ترین راه حفاظت از وب سایت داشتن یک آنتی ویروس قوی و به روز بر روی کامپیوتر شما می باشد. یک آنتی ویروس می تواند شما را در برابر بیشتر اگر نه همه ی دانلود هایی که از اینترنت انجام می دهید محافظت کند. آنتی ویروسی را انتخاب کنید که می دانید می توانید به آن اعتماد کنید مانند Norton و یا McAfee و آنتی ویروس ها همیشه مراقب لینک هایی که دانلود می کنید خواهند بود.

سایت هایی که با WordPress یا Joomla ساخته شده اند از آنجایی که این CMS ها همواره در حال آپدیت شدن هستند، توجه داشته باشید که شما هم می بایست مرتبط وب سایت خود را آپدیت کنید.

همچنین تمامی کاربران خود را تشویق به استفاده از کلمات عبور قوی و پیچیده برای استفاده از وب سایت خود بکنید. یک کلمه عبور ضعیف می تواند مورد استفاده هکرها قرار گرفته و امنیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. یک کلمه عبور قوی باید کاملا تصادفی انتخاب شود شامل اعداد، حروف، علائمی کاملا غیر مرتب و غیر متعارف. در اینترنت سایت هایی وجود دارند که می توانند شما را در ساخت یک کلمه عبور قوی کمک کنند و همچنین به شما راهکارهایی برای راحت تر به خاطر سپردن کلمه عبور پیشنهاد می کنند.

 

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *