اهمیت سرویس ادوردز برای گوگل از آنجایی مشخص می‌شود که بیش از 95 درصد از درآمد سالیانه گوگل (درآمد سالیانه گوگل مبلغی در حدود 60 میلیارد دلار می باشد) از طریق تبلیغات گوگل ادوردز بدست می آید.

گوگل در ازای هر 3 دلار که شرکتی برای تبلیغات خرج کند، 1 دلار سود خواهد کرد و جالب است بدانید که هر سال تعداد بی شماری شرکت بزرگ و مشهور، سالیانه مبالغ هنگفتی صرف تبلیغات در گوگل ادوردز می نمایند.

اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار حرفه ای باشید، حتما مشتاق شده اید که بدانید هزینه تبلیغات در گوگل توسط این سرویس خارق العاده چقدر است.

پیش از هر چیز لازم است یادآور شویم که شرکت گوگل یک شرکت خارجی است و برای استفاده از سرویس گوگل ادوردز در داخل ایران باید از طریق نمایندگان قانونی این شرکت در ایران اقدام نمایید.

تعرفه های گوناگونی برای تبلیغات بر روی سایت گوگل وجود دارد که هزینه آن ها بر اساس قیمت دلار محاسبه می گردد. طبیعتا هزینه ای که برای نمایش تبلیغات از شما دریافت خواهد شد بسته به میزان و نوع تبلیغاتی که درخواست می نمایید، متغیر است. اما برخی شرکت ها این ضمانت را به شما می دهند که هزینه را تنها پس از آنکه مشتری با کلیک بر روی تبلیغ مورد نظر وارد سایت شما شد، دریافت نمایند. به طور کلی قیمت بازاریابی توسط گوگل ادوردز می تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *