نماد سایت کلینیک مدیریت

معرفي كتاب بازاريابي محتواي جهاني

📘 بازاریابی محتوای جهانی (چگونه محتوا خلق کنیم مشتریان بیشتری بدست آوریم)

📚 گروه مولفان:
پام دیدنر (نویسنده) | کبری بخشی زاده برج (مترجم) | علیرضا روحپور خانقلی (مترجم) | حامد نصیری (مترجم)

🔖 ناشر:
موسسه کتاب مهربان نشر

📍موضوعات کتاب
برنامه ریزی راهبردی
بازاریابی
Marketing
Strategic planning

📖 درباره کتاب:
بازاریابی محتوای جهانی (چگونه محتوا خلق کنیم مشتریان بیشتری بدست آوریم) عنوان کتابی است از پام دیدنربا ترجمه‌ی حامد نصیری که در 282 صفحه و توسط انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر در سال 1396 به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Global content marketing: how to create great content، reach more customers، and build a worldwide marketing strategy that works. موضوع اصلی این کتاب برنامه ریزی راهبردی است.


خروج از نسخه موبایل