سئوی سایت در حقیقت انجام اموری در راستای بهبود رتبه سایت در لیست نتایج جستجوی گوگل است. اگر خودتان به سئوی سایت مسلط نباشید باید با صرف هزینه های بعضا گزاف از متخصصین سئو کمک بخواهید تا سئوی سایت شما را نسبت به کلمات کلیدی انتخاب شده بهبود ببخشند. البته این کار به زمان نیاز دارد و ممکن است برای برخی از کلمات کلیدی حدود 6 ماه طول بکشد تا آدرس وب سایت خود را در 10 لینک اول گوگل ببینید و شاید هیچ گاه وب سایتتان در رتبه اول گوگل جای نگیرد. اما آنچه گوگل ادوردز انجام می دهد کاملا متفاوت است. چرا که تبلیغات گوگل ادوردز بدون در نظر گرفتن رتبه کنونی وب سایت شما، لینک های مد نظرتان را در یکی از قسمت هایی که پیش تر گفتیم نمایش خواهد داد. بنابراین اگر به عنوان مثال سایت شما هم اکنون در صفحه 20 ام نتایج گوگل جای دارد، یعنی امکان دیده شدن آن توسط کاربران بسیار کم است و گوگل ادوردز می تواند این نقیصه را به آسانی جبران نماید.

در حقیقت سئوی سایت نوعی بازاریابی بلند مدت بوده ولی در مقابل گوگل ادوردز یک روش سریع و زود بازده برای جذب مخاطب است که تحت شرایطی بسیار آسان تر از سئو، وب سایت شما را در بالاترین رتبه قرار خواهد داد.

از دیگر مزایای گوگل ادوردز نسبت به سئو آن است که گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد در مدت کوتاهی بر روی چندین کلمه کلیدی تمرکز کنید، اما در سئوی سایت چنین نیست و برای بدست آوردن بازدید بیشتر و نتایج قابل قبول باید تعداد کلمات کلیدی مورد نظر خود را محدودتر نمایید.

اما نکته مهم آن است که گوگل ادوردز و سئو مکمل یکدیگر هستند. بنابراین اگر از طریق سئو، جایگاه خوبی در نتایج گوگل بدست آورده اید، می توانید با کمک گوگل ادوردز تعداد کلمات کلیدی مرتبط با وب سایتتان را گسترش داده و ترافیک سایت خود را بالا ببرید.
‌‌

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *