– زمانی برای مدیرت حساب کاربری گوگل ادوردز نداریم!
احتمالاً این دلیل را هم از صاحبان کسب و کارهایی که اطلاع چندانی از عملکرد و شیوه مدیریت حساب ادوردز ندارند، می‌شنوید. بله، کاملاً درک می‌کنیم که مدیریت تبلیغات PPC علاوه بر هزینه، به زمان قابل‌توجهی برای مدیریت نیاز دارد و اگر زمان مناسبی برای ارزیابی، پیگیری و مدیریت آن اختصاص ندهید، نتایج مطلوبی دریافت نخواهید کرد.

امروزه، ابزارها و سیستم‌های گوناگونی وجود دارند که به کاهش زمان مدیریت حساب کاربری ادوردز کمک می‌کنند. برای مثال در وب‌سایت WordStream ابزاری با نام ۲۰minute work week وجود دارد که با اتصال به حساب کاربری ادوردز شما، قسمت‌هایی که به بهبود نیاز دارند (نظیر کلمات کلیدی که ترافیک نامناسب جذب می‌کنند) را شناسایی کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

همچنین، اگر از لحاظ مالی با محدودیت مواجه نیستید می‌توانید با عقد قرارداد با شرکت‌های معتبر تبلیغات گوگل، مدیریت حساب کاربری خود را به آنها واگذار کرده و از خدمات مشاوره تخصصی نیز برخوردار شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه راهنمای انتخاب یک شرکت تبلیغات گوگل مناسب، تصمیم بهتری برای عقده قرارداد با شرکت‌های موردنظر خود بگیرید.

– از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌توان استفاده کرد!
دقیقاً اطلاع نداریم این باور اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز از کجا آمده و چگونه شایع شده است، اما برای پی بردن به این اشتباه کافی است چند ثانیه دربارۀ آن فکر کنید. چنین باور نادرستی، مانند این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌شود! بله، به همین اندازه خنده‌دار، عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌دهد. آیا این موجب آسیب به کسب و کار شما می‌شود؟

کلمات کليدي : ، ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *