جهت تولید هوشمند رپس (QR-Code)و با هدف استفاده دقیق کاربران از آنها، تقسیم بندی های مختلفی برای تولید انواع رپس، در بخش تولید رمزینه سایت در نظر گرفته شده است. این تقسیم بندی بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی سازنده QR-Code (شرکت Denso Wave) ایجاد و در هر کدام به جهت شناسایی نوع از توابع مخصوص به آنها استفاده شده است. چنانچه شما قصد تولید رمزینه پاسخ سریع جهت محصولات، کار، تجارت، وب سایت، کارت تجاری و شخصی و … را دارید به این تقسیم بندی توجه کنید تا بهترین و بهینه ترین نوع رپس را تولید و منتشر نمایید.

.

انواع محتوا در رمزینه پاسخ سریع
  • وب سایت (Website): برای آدرس های اینترنتی URL ها و لینک ها در نظر گرفته شده و به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.
  • شماره تلفن (Phone Number): برای شماره های تماس تلفنی در نظر گرفته شده و به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.
  • ایمیل (Email Address): جهت تولید رپس برای آدرس ایمیل در نظر گرفته شده است و به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.
  • متن (Text): برای هر نوع نوشته دلخواهی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این نوع رمزینه هیچ نوع قالبی (فرمتی) و تابعی ندارد، به همین دلیل پیشنهاد می شود جهت ایجاد رمزینه برای تماس، از بخش “اطلاعات تماس” رمزینه پاسخ سریع خود را تولید نمایید.
  • جستجوی وب (Search by Google): واژه وارد شده، برای جستجو در گوگل آماده و به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.
  • پیامک (SMS): برای ایجاد رپس برای پیامک بوده و می تواند شامل شماره گیرنده نیز باشد، به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.
  • شبکه بی سیم (WIFI): شامل اطلاعاتی جهت ورود به شبکه های بی سیم بوده و به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.
  • اطلاعات تماس (Visit Card): شامل انواع استانداردی از موارد تماس بوده که می تواند هر کدام به صورت تکی نیز وارد و به صورت هوشمند نوع آن توسط دستگاه ها و نرم افزار های QR-Code خوان استاندارد، شناسایی می شود.

کلمات کليدي : ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *