استارتاپ‌ها انواع مختلفی دارند. هریک از این انواع نیز استانداردهایی برای به موفقیت رسیدن دارند.

درک انواع استارتاپ و انواع مختلف کسب و کارهای نوپا و نوبنیاد می‌تواند به سازمان‌های دولتی کمک کند اکوسیستم‌های حمایت‌کننده بسازند. استیو بِلَنک، که در سیلیکون ولی تجربه‌ی زیادی دارد و نویسنده‌ی وب‌گاه Xconomy است، این ۶ نوع از انواع استارت آپ را خیلی عالی توصیف کرده است و همچنین کاملا توضیح داده‌است که درک شفافی از نیازهای هر یک از آنها تا چه حد برای دولت‌هایی که می‌خواهند نوآوری را ترویج دهند مهم است.

ساده‌ترین نوع استارتاپ‌ها، استارتاپ سبک‌زندگی می‌باشد. این استارتاپ به سادگی قابل اجراست و نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد.

اگر شما فردی هستید که تلاش شما در جهت لذت بردن از زندگی است، به شما تبریک می‌گوییم! شما یک استارتاپ سبک زندگی یا Lifestyle Startups ایجاد کرده‌اید. این استارتاپ در وهله اول بیشترین سود دهی جسمی و روحی را بر روی خود شما و سپس بر روی اطرافیانتان دارد. هرچند ممکن است سوددهی مالی مستقیمی از این استارتاپ عاید شما نشود، اما مطمئنا تاثرات مثبت آن باعث بهبود عملکرد شما در کار و زندگی خواهد شد.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک که ایده‌ یا روالی جالب توجه دارند یک نوع استارتاپ به حساب می‌آیند.

کسب و کارهای کوچک توسط افرادی منظم ایجاد می‌شوند. ممکن است شما روزانه افراد زیادی از این دسته را در خیابان ببینید. هدف این کسب و کارها خیلی بزرگ نیست، اما استارتاپر می‌تواند زندگی راحتی با استفاده از این کسب و کار برای خود و خانواده‌اش فراهم کند.
اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، لزوما استارتاپ شما نیاز به یک اپلیکیشن موبایل برای برقراری ارتباط با مشتریان ندارد (تا زمانی که قصد گسترش کارتان را ندارید)، اما لازم است یک وب‌سایت با طراحی ریسپانسیو جهت برقراری ارتباط با مشتریان خود، معرفی خدمات و محصولاتتان داشته باشید.

کلمات کليدي : ، ،

admin admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *