اولین گام : انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ

برای ارسال ایمیل روش های مختلفی همچون استفاده از نرم افزارهای حرفه ای ایمیل مارکتینگ ، گروه های یاهو و گوگل و سرور های مخصوص ارسال ایمیل وجود دارند . بهترین روش برای ارسال ایمیل استفاده از یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ حرفه ای است ، چرا که روش های دیگر دارای معایب و محدودیت های خاص خود هستند . برای مثال ارسال ایمیل از طریق یاهو و جیمیل دارای محدودیت روزانه است و اگر زیاد ارسال کنید ( مثلا ۶۰۰ ایمیل ) شما به عنوان اسپمر شناخته شده و سرویس تان مسدود می شود . ارسال ایمیل از طریق نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ دارای مزیت های فراوانی همچون موارد زیر می‌باشد :

● کاهش احتمال اسپم شدن ایمیل های ارسالی
● ارسال ایمیل ها با سرعت بسیار بالا ، مثلا از طریق این نرم افزارها شما می توانید ۵۰۰۰۰ ایمیل را در کمتر از یک دقیقه ارسال کنید
● امکان شخصی سازی ایمیل ها
● امکان جمع آوری لیست ایمیل ها از طریق فرم اشتراک
● در اختیار قرار دادن سابقه کاملی از ایمیل های ارسالی به یک شخص
● انجام عملیات نگهداری سالم لیست ایمیل

دومین گام : به دست آوردن لیستی از آدرس ایمیل مخاطبانتان

تهیه لیست مخاطبان یکی از مراحل مهم دستیابی به یک برنامه ایمیل مارکتینگ موفق است . اگر شما بتوانید با روش های علمی و صحیح به لیست ایمیلی از مخاطبانتان دست پیدا کنید ، می توانید بازاریابی تان را هدفمند انتخاب کنید . بنابراین خرید و جمع آوری ایمیل از طریق نرم افزارها و سایت های ارائه دهنده لیست های ایمیل را فراموش کنید چرا که استفاده از این روش ها نتیجه ای جز هزینه های اضافی و بد نامی برای کسب و کار شما چیزی در بر نخواهد داشت . لیست ایمیل لازم نیست بلند باشد تا تاثیر گذار شود . بهترین لیست ایمیل ها شامل مشخصات مشتریان وفادار و تکراری ،

سومین گام : تعیین و تهیه محتوای ایمیل

برای تهیه محتوای ایمیل در ایمیل مارکتینگ همیشه باید اصل۷۰ درصد آموزش یا محتوای رایگان و ۳۰ درصد معرفی محصول را در نظر داشته باشید و بر اساس این اصل محتوای ایمیل تان را بنویسید . محتوای ایمیل تان در ایمیل مارکتینگ می تواند شامل موارد زیر باشد :

● مقالات آموزشی در حوزه کاری خودتان
● تجربه موفق مشتریان و تاثیرات مثبت محصولات و خدمات شما
● مصاحبه با افراد متخصص و موفق در حوزه کاری خودتان
● نظرسنجی و آمارها

چهارمین گام : ساخت یک کمپین تبلیغات به کمک ایمیل

در این بخش که آخرین مرحله از ایمیل مارکتینگ است شما باید اطلاعات ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید ، وارد کنید . این اطلاعات شامل نام کمپین ، موضوع ایمیل ، نام فرستنده ایمیل ، وارد کردن آدرس ایمیل خودتان می باشد . سپس باید قالب ایمیل خود را طراحی و محتوای ایمیل تان را وارد کنید و سپس تنظیمات مربوط به تاریخ و ساعت ارسال ایمیل تان را وارد کنید .

کلمات کليدي : ، ،

admin admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *