همانطور که می دانید لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی شگفت انگیز در دنیای اینترنت است. زمانی که صحبت از برقراری ارتباط با متخصصان به میان می آید، هیچ جایی بهتر از لینکداین نخواهد بود. نه فیسبوک، نه توییتر، نه فلان و نه بهمان می‌توانند برای انجام کارهای تخصصی جایگزین شبکه‌ی اجتماعی لینکدین شوند.
لینکدین منبع و مرجع اصلی متخصصانی است که در کار خود جدی هستند. تا پایان آوریل سال ۲۰۱۶، لینکدین حدود ۴۳۳ میلیون عضو داشته است و در هر ثانیه دو عضو جدید به آن اضافه می شوند. به همین خاطر یکی از بهترین شبکه های ارتباطی برای جذب مشتری به شمار می آید

لینکدین یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر کسب و کار است که برای حضور حرفه‌ای، شبکه‌سازی و افزایش ارتباطات کاری افراد در فضای آنلاین، برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد. این شبکه‌ی اجتماعی کارمندان را قادر می‌سازد تا در آن به دنبال فرصت‌های شغلی جدید بگردند و یا به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که آگهی شغلی شرکت خود را برای استخدام کارکنان جدید در آن پست نمایند.
لینکدین بهترین شبکه‌ی اجتماعی برای حضور حرفه‌ای و برندسازی شخصی (پرسونال برندینگ) در فضای آنلاین است. این شبکه‌ی اجتماعی به افراد کمک می کند تا با گسترش ارتباطات با صنف‌کاری خود، در حوزه‌ی کاری‌شان شناخته شوند و در آینده بتوانند فرصت‌های کاری بهتری بدست آورند.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *