برای مانور روی برندتان در اینستاگرام لازم است کار با آن را یاد بگیرید. انتشار تصویر در اینستاگرام، مهم‌ترین اقدامی است که می‌بایست انجام دهید.

هر چه بیشتر یاد بگیرید اینستاگرام چه کارهایی می تواند انجام دهد، بهتر می توانید راه هایی برای استفاده تجاری از آن پیدا کنید.
برنامه اینستاگرام را باز کرده و دوربین خود را فعال کنید و یا اینکه عکسی را از گالری فایل های خود انتخاب کنید. بهتر است سایز عکس شما 1080 در 1080 باشد.
در صورت لزوم یا علاقه می توانید با استفاده از فیلترهای عکس اینستاگرام، کیفیت عکس خود را افزایش دهید. شما می توانید رنگ ها را روشن تر کرده، شکل کلی تصویر را تقویت کرده، عکس ها را بچرخانید یا نقطه تمرکز عکس را تغییر دهید.
یکی از اهداف و بازار کاربری اینستاگرام از ابتدا کاربران استفاده کننده از فیلتر های تغییر عکس بوده است که سازندگان این برنامه را بر آن داشته که از این کاربران به عنوان اولین مشترکان اینستاگرام استفاده کند. به همین دلیل اینستاگرام دارای ویرایش‌گر عکس بسیار قدرتمندی است.
بعد از تکمیل ویرایش عکس، شما باید مرحله بعدی یعنی اشتراک گذاشتن عکس را شروع کنید. عکس های بدون شخصیت که مصنوعی بودن آنها از دور نیز به چشم می خورد، باعث کاهش تعامل کاربران شما می شود.
عکس های غیر منتظره و عکس هایی که در موقعیت های طبیعی گرفته شده اند، تأثیر بهتری دارند. بسیاری از شرکت ها از شبکه های اجتماعی متفاوت برای ایجاد تجربه هایی متفاوت استفاده می کنند. مثال لینکداین برای بحث های تجاری و کسب و کار، توئیتر برای به روز رسانی بازاریابی محتوایی و بحث با مشتریان، و فیس بوک برای افزایش فرهنگی شاداب و به روز رسانی اطلاعات شرکت استفاده می شوند. اینستاگرام نیز برنامه ای عالی است که بوسیله عکس گرفتن از لحظات خنده دار می تواند به مفرح شدن صفحه فیس بوک شما کمک کند.
از خود خلاقیت نشان دهید. بهتر است لوگوی خود را در تمام عکس‌ها بچسبانید. این کار در ارتقای برند شما اهمیت دارد. شما می توانید لوگوی خود را به صورت پیش فرض در گوشه تمام عکس ها قرار دهید.
بسیاری از افراد چنین کاری انجام نمی دهند و نکته نیز همین است. شما باید از روش هایی استفاده کنید که دیگران از آن بهره نمی گیرند. هر چیزی می تواند به ارتقای برند شما کمک کند و شما می توانید از هر فرصتی برای ارتقای برند خود استفاده کنید.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *