مراقب استفاده از کلماتی مانند «اشتباه» و «نادرست» یا «من این را قبلا گفته بودم» باشید. تُن و لحن حرف زدنی که شماتت و سرزنش در آن باشد، این حس را به شنونده میدهد که ادامه...
انتخاب لحظهی مناسب برای مطرح کردن موضوع با رئیستان از اهمیت ویژهای برخوردار است. انتظار نداشته باشید که با فهرستی از مشکلات وارد اتاق رئیس بشوید و مورد استقبال ادامه...
۱. وظایف خود را به خوبی انجام دهیدقبل از اینکه اقدامی صورت دهید مطمئن شوید که اشتباهی از طرف رئیستان رخ داده است. به یاد داشته باشید که او بیشتر از شما به منابع ادامه...
اگر جرئت داشته باشید و رئیستان را از اشتباهش آگاه کنید، میتوانید از فاجعهای جلوگیری کنید، آبرویی را بخرید یا از شغلی محافظت کنید. این کار باعث میشود کارمند ادامه...
مدیران و رهبران اشتباه میکنند و اشتباهاتی در این سطح، معمولا هزینهی بالایی در بر دارند و حتی در بعضی موارد به فاجعه منجر میشوند. بر مبنای تصمیماتی که مدیران ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 20تیر ماه 1401شمسی در خدمت شما هستیم ادامه...
لییروم سیگال و رهاف هرفوش در خلاصه کتاب شرکت رمزگشایی شده به شما کمک میکنند تا استعداد خود را به بهترین شکل بشناسید و شرکتها نیز بتوانند به بهترین شکل کارکنانشان ادامه...
برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار، فرایندی همیشگی است. باید بهشکل مداوم بر روند پیشرفت نظارت کرده و بهشکل پیوسته از دیگران پشتیبانی کنیم. در این راستا باید پیشرفت ادامه...
این یکی از سختترین بخشهای تمرین برای ارتباط مؤثر است. دادن بازخورد به دیگران کار سادهای نیست. میترسیم کسی را برنجانیم، قصدمان پیشگیری از بروز درگیریهاست اما ادامه...
نحوهٔ دریافت بازخوردها، ابتدا بر واکنشی که نشان میدهیم و سپس نحوهٔ برقراری ارتباط مؤثر با دیگران تأثیر میگذارد. گفتنِ اینکه باید بازخوردها و انتقادها را ادامه...
شاید بسیاری از ما با فنون و مبانی گوش دادنِ صحیح آشنا باشیم. اما هنگامیکه با انبوهی از جلسات، اولویتبندیها و کارهای مهم درگیر میشویم، واقعا تا چه حد اصول ادامه...
شناخت مخاطب برای ارتباط مؤثر در محیط کار کاملا ضروری است. منظور از ارتباط در اینجا، همۀ ارتباطات کلامی و نوشتاری، سخنرانیها، ایمیلهای روزانه، اطلاعیههای شرکت ادامه...