نماد سایت کلینیک مدیریت

۹ عبارتی که در مکالمه با همکاران‌تان بیشتر باید استفاده کنید

شما چطور از قدرت کلمات برای برقراری ارتباط در محیط کار استفاده می‌کنید؟ آیا از همکاران‌تان به‌خاطر پیشرفت و موفقیت‌شان تعریف می‌کنید؟ چقدر این کار را انجام می‌دهید؟ آیا از هم‌گروهی‌های خود به‌خاطر تلاش‌های‌شان قدردانی می‌کنید؟ اکثر ما بیشترین زمان خود را در محل کار سپری می‌کنیم؛ باوجودِاین، بیشتر اوقات با همکاران‌مان مثل غریبه‌ها برخورد می‌کنیم. عباراتی وجود دارند که استفاده از آنها در مکالمات، اعتماد بین همکاران را افزایش می‌دهد.

در ادامه ۹ عبارت آمده است که می‌توانید در صحبت با همکارانتان از آنها استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید غرورتان مانع گفتن این عبارات می‌شود، اشکالی ندارد که کمی از غرور خودتان کم کنید. چیزی که به دست می‌آورید، ارزشش را دارد.

 

خروج از نسخه موبایل