ساختن برند شرکت‌تان خیلی هم عالی است اما در کنار آن باید برند شخصی و رویت‌پذیری خود را نیز بهبود دهید، چرا که این خودش یک ابزار قدرتمند برای استخدام افراد جدید است. پری توصیه می‌کند که «سعی کنید در نمایشگاه‌های تجاری یا گروه‌های کسب‌وکار محلی سخنرانی کنید و در نشریات مربوط به کسب‌و‌کارتان مطلب بنویسید. حقیقت این است که صاحبان محبوب‌ترین کسب‌وکارها، همواره روزمه‌های ناخواسته‌ی زیادی دریافت می‌کنند. چرا که همه‌ی بازیکنان دوست دارند در یک تیم لیگ برتر بازی کنند!» سریع‌ترین راه برای ساخت کسب‌وکارتان، در اختیار داشتن مدیرانی است که باور داشته باشند شما بهترین هستید و همچنین اعتقاد داشته باشند که شما این توان را دارید که آنها را به سطح بالاتری ارتقا دهید. در واقع اگر برند شخصی‌تان افتضاح باشد، اعتماد کردن به شما به همان اندازه سخت می‌شود.

۸. فهرستی از استخدامی‌های بالقوه داشته باشید

پری می‌گوید: «صاحبان کسب‌وکارهای کوچک باید همواره در حال ارزیابی و متعادل‌سازی نقاط قوت و ضعف تیمشان باشند. مدت‌ها پیش از آنکه نیاز به استخدام کسی برای یک موقعیت کلیدی پیدا کنید، باید در حال پر کردن نیمکت ذخیره‌تان باشید. تلاش برای ملاقات با نیم دوجین آدم تازه در هر همایش یا گردهمایی مربوط به زمینه‌ی کسب‌و‌کارتان کار بسیار ساده‌ای است. همچنین باید مسئول منابع انسانی‌تان را برای از قبل پیدا کردن این آدم‌های جدید، به چالش بکشید.»
هنگامی که گزینه‌های بالقوه را پیدا کردید، بهترین‌هایشان را دنبال کنید. پری می‌گوید: «یک روش مناسب برای این کار این است که در لینکدین با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین فهرست اسامی شرکت‌کنندگان کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری را همیشه نگه دارید و با تمام کسانی که برای فرصت‌های شغلی‌ای که قبلا لازم نبودند، به شما درخواست داده‌اند، دورادور در تماس باشید.»

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *