افرادی که قادرند با مدیریت بروکراسی بیش از حد، تصمیمهای سریع بگیرند، اعتماد به نفس بالایی در محیط کاری کسب میکنند. بر اساس پژوهشهای اخیر، ۶۲درصد از رهبران کسب و کار معتقدند حجم بالای پیچیدگیها در فرایندهای متداول سازمانی، مانع عملکرد مؤثر و بهرهوری میشود. این یعنی بهترین فرصت برای کارمند، تا با یافتن سهمی در کاهش این پیچیدگیها، جایگاه مناسبی پیدا و اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری از محیط دریافت کند. برای کمک در امور نفسگیری که سرعت فرایندها را میکاهند، میتوانید خود را بهعنوان یک حلال مشکلات معرفی کنید. این عنوان جدید به شما اعتماد به نفس فوقالعادهای تزریق میکند.
دیدگاهتان را بنویسید