این‌که مربیان جدیدتان بدانند که افراد، سبک‌های یادگیری مختلفی دارند از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال، برخی افراد با استفاده از رویکرد عملی بهتر می‌آموزند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهند نخست نظریه‌ای را که در پس موضوع وجود دارد درک کنند. بهترین مربیان اطلاعات و مهارت‌ها را به گونه‌ای به اشتراک می‌گذارند که به همه این امکان را می‌دهد تا به طور مؤثر بیاموزند. گروه‌تان باید از چگونگی انتشار اطلاعات به روش‌های مختلف آگاهی داشته باشد. 4MAT روش مناسبی برای انجام این کار است.

رویکرد دیگر این است که از مربیان آینده‌تان بخواهید در مورد بهترین آموزشی که در گذشته دریافت کرده‌اند فکر کنند. چه چیزی باعث شده این آموزش، برای‌شان ویژه باشد؟ مربی قبلی چه کاری انجام داد تا اطلاعات را واقعی و مرتبط نشان دهد؟ مربیان خود را ترغیب کنید تا با دقت در مورد این تجربه فکر کنند و از آنها بخواهید تا مشخص کنند که چگونه می‌توانند این اطلاعات را در جلسه‌های آموزشی آینده‌شان به کار گیرند.

۵. روش‌های یادگیری پویا را به کار گیرید

مربیان شما باید در کلاس آموزشی خود تا حد امکان تعامل عملی داشته باشند. آنها باید بدانند که می‌خواهند چه چیزی را آموزش دهند و باید روش آموزش این مسئله به دیگران را تمرین کنند.

استفاده از تکنیک‌های یادگیری پویا مانند ایفای نقش و پروژه‌های گروهی را در نظر بگیرید تا به یادگیرندگان در مشارکت و درک اطلاعات کمک کنید. همه‌ی افراد باید فرصت آموزش دادن را در طی جلسه و در حالی که مربی آنها را مشاهده و نقد می‌کند، داشته باشند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *