نماد سایت کلینیک مدیریت

۳. زیاد سوال بپرسید

نه فقط از کسانی که موظف‌اند به شما گزارش مستقیم بدهند بلکه سعی کنید تا جایی که امکان دارد از تعداد افراد بیشتری که در سطح اولیه تماس با کار هستند هم سوال بپرسید. یکی از سوالاتی که من عاشقش هستم این است که «اگر در پُست من قرار داشتی چه کاری انجام می‌دادی؟» ممکن است پاسخی که دریافت می‌کنید پیشنهاد مفیدی باشد، که در این صورت باید آن را تایید و در صورت امکان عملی کنید تا اثبات کنید که مکالمه‌تان نمایشی نبوده است.

حتی اگر هیچ ایده‌ی عالی‌ای هم به دست نیاورید، تا زمانی که کارکنان‌تان می‌بینند که واقعا به پیشنهادات آنها فکر کرده‌اید، چنین مکالمه‌ای هنوز می‌تواند اثر بزرگی داشته باشد.

 

خروج از نسخه موبایل