نماد سایت کلینیک مدیریت

۳. آزمودن با مثال‌

از اعضاء بخواهید تا به مثال‌هایی که نشانگر مفهوم هستند و همچنین مثال‌هایی که خارج از دایره‌ی مفهوم موردِ‌بحث هستند، اشاره کنند. مثلا در بحث درباره‌ی «ارجاع شکایت» به مثال‌هایی از شکایت‌هایی که باید به رده‌های بالا ارجاع شوند و همچنین مواردی که نباید ارجاع شوند اشاره کنید.

به ویژگی‌های مفهوم در هر مثال توجه کنید. اگر تعداد استثناها و «موارد خاص» زیاد بود، مفهوم را عمیق‌تر بررسی کنید و تعریف‌های جدیدی خلق کنید.

 

خروج از نسخه موبایل