نماد سایت کلینیک مدیریت

۱۲. وقت‌شناس باشید – ۱۳. در جلسات تلفن را کنار بگذارید

همه‌ی ما گرفتار هستیم و سرمان شلوغ است، اما باید وقت‌شناس باشیم. وقت‌شناسی به دیگران نشان می‌دهد که برای زمان ارزش قائل هستیم. به موقع حاضر نبودن، نشانه‌ی این نیست که سرتان از دیگران شلوغ‌تر است بلکه نشانه‌ی بی‌ملاحظگی شماست.

۱۳. در جلسات تلفن را کنار بگذارید

وقتی در جلسه هستید، از تلفن‌تان استفاده نکنید. پیام ردوبدل نکنید، تماس نگیرید و … . این کار شما بسیار آزاردهنده و به‌منزله‌ی بی‌احترامی به سایرین است.

علاوه بر اینها، باعث می‌شود که جلسه به‌خاطر از دست رفتن تمرکز افراد، طولانی‌تر بشود.

 

خروج از نسخه موبایل