حتی اگر مسئول رفتار و دیدگاههای خود باشید، همچنان باید با رفتارهای استرسزای دیگران کنار بیایید. بهتر است با همکار یا کارمندی که مشکل دارد رو در رو شوید و با لحنی مؤدبانه مشکلش را به وی گوشزد کنید، از اثر این رفتار بر تیم و هر فرد بگویید و از وی بخواهید که تغییر کند. برای مثال، میتوانید به بدبینی همیشگی اینگونه اشاره کنید: «وقتی با لحن انتقادی صحبت میکنی، بقیه احساس ناراحتی میکنند و کمتر تو را به عنوان یک رهبر میبینند. من نگرانی تو را درک میکنم اما خواهش میکنم دغدغههایت را مستقیم به من بگو تا بتوانیم با هم آنها را حل کنیم.» با انتقال مالکیت یک مشکل، راحتتر آن را حلوفصل خواهید کرد.
دیدگاهتان را بنویسید