تا زمانی‌که کارمندان احساس دیده‌نشدن، دست‌کم گرفته‌شدن، مورد کم‌لطفی واقع شدن، مورد بی‌توجهی قرار گرفتن، ستایش نشدن و تشویق نشدن داشته باشند، نباید توقع نتیجه از روش توانمندسازی منابع انسانی داشته باشید. نیازهای اساسی کارمندان باید پاسخ داده شوند تا آنها هم نهایت انرژی و تلاش داوطلبانه‌ی خود را در کار، سرمایه‌گذاری کنند. برای موفقیت توانمندسازی منابع انسانی، به‌رسمیت شناختن نیروها، نقش کلیدی دارد.

مقاله برگرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *