مديريت منابع انساني به يكي از مهمترين شاخه‌هاي مديريت تبديل شده و واحد منابع انساني در سازمانها بيش از گذشته اهميت يافته است. اين واحد وظيفه دارد تا با در نظر گرفتن چشم‌انداز بلندمدت سازمان با صرف كمترين هزينه، بيشترين بهره‌وري را از كارمندان در راستاي رسيدن به اهداف از پيش تعيين‌شده به دست آورد.

در ماهنامه‌ي بازارياب بازارساز كه نيروهاي عملياتي فروش مخاطبان اصلي و هدف آن را تشكيل مي‌دهند، ميزگردهايي با موضوع  نقش و اهميت مديريت منابع انساني در سازمان فروش برگزار شد.

در مجموع 9 ميزگرد (از شماره‌ي 20 تا 28 مجله) برگزار شد كه ماهنامه در آنها ميزبان جمعي از اساتيد محترم دانشگاه و مديران محترم منابع انساني در شركتهاي پخش بود. هدف این بود تا به طور همزمان به بررسي ابعاد مختلف مديريت منابع انساني هم از ديدگاه علمي و هم از ديدگاه عملي و كاربردي آن پرداخته شود.

در اين ميزگردها مطالب و نكات بسيار ارزشمندي پيرامون حل مشكلات مربوط به اين حوزه در سازمانهاي فروش مطرح شد. در مجموع در اين 9 ميزگرد، 35 تن از اساتيد دانشگاه علوم و دانشگاه بازار حضور داشتند كه چكيده‌ي نظرات آنها را در اين كتاب خواهيد خواند.

منبع : http://www.hamshahrionline.ir/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *