در دنیای پرتحول کنونی، توفیق در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، تنها از طریق به‌کارگیری هر چه مطلوب‌تر نیروی انسانی امکان‌پذیر است. این مهم در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی نیز که نقش مهمی در چرخش اقتصادی از طریق ضریب تکاثری، ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای داخلی و ارزی ایفا می‌کند، شایان توجه بسیار است. کتاب حاضر سیزده فصل دارد: مقدمه‌ای بر مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی؛ بازار کار؛ فرصت‌های برابر و مدیریت تنوع و گوناگونی؛ نقش منابع انسانی در برنامه‌ریزی راهبردی و تغییر سازمانی؛ برنامه‌ریزی منابع انسانی؛ طراحی شغل؛ کارمندیابی؛ جذب و استخدام؛ مدیریت عملکرد و ارزشیابی عملکرد؛ آموزش و توسعه؛ پاداش، حقوق و مزایا؛ روابط کارکنان، درگیری‌ها و مشارکت‌ها؛ و سایر موضوعات مهم در مدیریت منابع انسانی.

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: مقدمه‌ای بر مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی
فصل دوم: بازار کار
فصل سوم: فرصت‌های برابر و مدیریت تنوع و گوناگونی
فصل چهارم: نقش منابع انسانی در برنامه‌ریزی راهبردی و تغییر سازمانی
فصل پنجم: برنامه‌ریزی منابع انسانی
فصل ششم: طراحی شغل
فصل هفتم: کارمندیابی
فصل هشتم: جذب و استخدام
فصل نهم: مدیریت عملکرد و ارزشیابی عملکرد
فصل دهم: آموزش و توسعه
فصل یازدهم: پاداش، حقوق و مزایا
فصل دوازدهم: روابط کارکنان، درگیری‌ها و مشارکت‌ها
فصل سیزدهم: سایر موضوعات مهم در مدیریت منابع انسانی
منابع
فهرست جدول‌ها
فهرست شکل‌ها
فهرست کارکردها

منبع : http://shop.3gaam.com/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *