مرحله‌ی آخر، مهم‌ترین مرحله است. نظرسنجی از کارمندان شما حوزه‌هایی که باید مورد توجه قرار گیرند را برجسته می‌کند و تأیید خواهد کرد که چه چیزی را به خوبی انجام می‌دهید. احتمالا باید بررسی‌های زیادی انجام دهید تا حوزه‌ی مهم و خاصی را هدف قرار دهید؛ در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی متنوع در بخش یا در میان گروه خاصی از افراد بیابید، که مواجهه با همه‌ی آن‌ها دشوار باشد.

فارغ از اینکه نتیجه‌ی بررسی چه باشد، باید شفافیت بیشتری به دست آورید و برای اقدامات آتی برنامه‌ریزی کنید. این کار پس از انجام چند بررسی آسان‌تر می‌شود. سپس می‌توانید تعیین کنید که آیا پارامترهای مهم با گذشت زمان بهبود یافته‌اند یا خیر. مطمئنا با ایجاد و شناسایی سوابق گذشته، رسیدگی و در نتیجه حل مسائل آشکار شده به واسطه‌ی این بررسی‌ها، روی‌هم‌رفته، روحیه افراد بهبود خواهد داد. وقتی افراد مطمئن می‌شوند که به آنها گوش می‌دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که با صراحت درباره‌ی مسائل مختلف صحبت کنند.

” title=”chetor.com”>منبع

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *