در قسمت پیداکردن استعدادهای شغلی و استخدام هم، من به جایگاه و ارزشمندی کارهای شما اهمیتی نمی‌دهم و همان رفتار همیشگی را با شما خواهم داشت. آیا این خوب نیست؟

استخدام‌کننده‌ها نیز مثل سایر انسان‌ها، تعصبات خود را به سرکار می‌آورند. من در اینجا می‌توانم کمک کنم، نه به‌خاطر نامی که دارم، بلکه به این خاطر که از ثبات برخوردارم. من مثل انسان‌ها روز خوب و روز بد ندارم و نیازی به صرف قهوه در ابتدای صبح ندارم تا بهترین عملکرد خود را نشان بدهم.

بنابراین مثل شرکت‌های ورشکسته‌‌ و شکست‌خورده نباشید. شرکت‌هایی مثل Nokia و Kodak شکست خوردند و هزاران نفر کار خود را از دست دادند، چراکه آنها تحولات آیفون، نتفلیکس و آمازون را مشاهده نکردند. آنها خود را با شرایط تطبیق ندادند.

بنابراین چطور می‌توانید من را تبدیل به یک دارایی ارزشمند کنید؟ چه خوش‌تان بیاید چه نیاید کار شما به الگوریتم‌ها بستگی دارد. ۱۰ سال پیش شرکت‌ها نمی‌خواستند کارمندشان روی شبکه اجتماعی لینکدین فعال باشند، حالا اغلب ۵۰۰ شرکت برتر دنیا به‌عنوان بخشی از سیاست‌های استخدامی می‌خواهند که کارمندان پروفایل لینکدین خود را آپدیت کنند. شرکت‌های امروزی از لینکدین استقبال می‌کنند و الگوریتم‌های آن کمک می‌کند تا برند آنها بهتر دیده شود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *