از خود بپرسید که اگر مجبور بودید در زندگی شخصیتان در مورد همهی امور و تصمیمات خود تأیید فرد دیگری را بگیرید تا چه اندازه میتوانستید بازده خوبی داشته باشید؟ شما هرگز موفق نمیشدید کاری را به انجام برسانید! آیا شما واقعا میخواهید کارمندانتان زمان خود را برای تعقیب افراد و کسب مهر تأیید آنان صرف کنند؟ این تأییدیهها دربارهی یک پروژهی بزرگ یا یک دستور عمل جدید منطقی بهنظر میرسد، اما تلاش برای کسب رضایت در مورد تمام کارها مضحک است. چراکه سرعت کار را کاهش میدهد، باعث اتلاف سرمایه میشود و به افراد این پیام را میرساند که شما به تشخیص آنها اطمینان ندارید.