هویت سازمانی بهعنوان راهکاری مطلوب و انگیزهای درونسازمانی موجب میشود که استخدام استعدادهای برتر آسانتر شود و به شما چهارچوبی برای ادارهی شرکت میدهد. هویت سازمانی قوی، یکپارچه است و ۳ عنصر زیر را به یکدیگر پیوند میدهد:
- گزارهی ارزشی (value proposition) که به مشتریان خود ارائه میدهید.
- سیستم قابلیتها و تواناییهایی که به شما امکان میدهد آن ارزش را ایجاد کنید.
- مجموعهی محصولات و خدماتی که از آن قابلیتها بهره میبرند و مطابق با گزارهی ارزش شرکت شما به مشتریان ارائه میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید