برند کارفرما با گذشت زمان رشد و توسعه مییابد و نیازمند نظارت مداوم است، به این معنی که باید به طور پیوسته مطابق نیازهای جدید کارکنان و دگرگونی در برداشتها اصلاح شود. سازمانها میتوانند از طریق ابزارهایی مانند نظرسنجیهای رضایت کارکنان، کارگاههای آموزشی و مصاحبههایی که به هنگام قطع همکاری انجام میشود به اطلاعات کاملتری درمورد طرز فکر کارکنان فعلی نسبت به سازمان دست پیدا کنند.
اغلب سازمانهایی که نسبت به نظارت و اصلاح مداوم برند کارفرما بیاهمیت هستند، در درازمدت ضربه میخورند. راهاندازی کمپینهای استخدامی پرهزینه شاید در کوتاهمدت در جذب نیرو مؤثر واقع شود، اما واقعیت این است که برترینهای حوزههای مهارتی مختلف در نهایت جذب سازمانهایی خواهند شد که در برند کارفرما پیشتاز هستند. حتی اگر سازمانهای با برند کارفرمای ضعیف موفق به جذب کارمندان مستعد شوند، این چهرهی حقیقی برند کارفرما در درون سازمان است که سرانجام تعیین میکند آیا نیروهای انسانی با استعداد به همکاری خود با سازمان ادامه خواهند داد یا خیر.
chetor.com=منبع
دیدگاهتان را بنویسید