نکته‌ی ۱:
ممکن است در کشور شما، قوانین مختلفی مربوط به حریم خصوصی و اسرار محرمانه وجود داشته باشند. این مسئله می‌تواند شامل قوانین آزادی اطلاعات، قوانین مربوط به امنیت معاملات، نظام حسابداری و دستورالعمل‌های حرفه‌ای باشد.
نکته‌ی ۲:
در بعضی از شرکت‌ها اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد، محرمانه است و این گونه اطلاعات نباید در اختیار همه قرار بگیرد. (در خیلی از مواقع مقایسه‌ی حقوق کارمندان می‌تواند مشکلاتی مربوط به کاهش بازدهی، و مشکلات اخلاقی به بار بیاورد).

پس اگر در قسمت حسابداری یا منابع انسانی کار می‌کنید، باید تا آنجا که می‌توانید اطلاعات مربوط به حقوق کارمندان را با دیگران در میان نگذارید. به این منظور، باید پرونده‌های حسابداری را به دقت نگهداری کرده و تعداد افرادی که به آنها دسترسی دارند را محدود کنید.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *