کتاب حاضر، چارچوب مفهومی سودمندی از ترکیب و یگانه سازی مفاهیم و نظریه های رفتاری ارائه می دهد که می تواند دست اندرکاران مدیریت را در تشخیص موقعیت های سازمانی و فهم مدیریت رفتار سازمانی یاری رساند. این کتاب با تمرکز بر مطالعه رفتار افراد انسان به مثابه اجزای اصلی سازمان ها، به بررسی ویژگیهای روان شناختی انسان، کنش متقابل فرد، و انگیزش و رهبری می پردازد.
در یادداشت مترجم می خوانیم: «مطالب کتاب هنوز برای تدریس دو واحد درس رفتار سازمانی یا روابط انسانی در سطح کارشناسی و در دوره های کوتاه مدت آموزش مدیریت، مناسب به نظر می رسد ».در این اثر، دانشجویان علوم اداری و مدیریت ذیل مباحث گوناگون با ((مدیریت رفتار سازمانی)) آشنا می شوند .رفتار رهبر، محیط کار و انگیزه، برداشت رفتاری، تعیین اثربخشی مدیریت، انواع مدیریت رفتار سازمانی و برنامه ریزی های مدیریتی از جمله مباحث کتاب به شمار می آید .این مباحث با استناد به یافته ها، مفاهیم و نظریه های علوم رفتاری بررسی و ارزیابی شده است.این کتاب مشتمل بر سوالاتی درباره مباحث گوناگون رشته مدیریت رسانه ای است که در هفت فصل تدوین شده است. در سه فصل اول و بخشی از فصل چهارم این کتاب به سوالات طراحی شده توسط مولف به همراه پاسخ آنها اختصاص دارد و بخش دیگری از فصل چهارم تا فصل هفتم این کتاب شامل سوالات گوناگون رشته مدیریت رسانه ای در آزمون دکتری تخصصی از سال 1382-1388 است.

منبع : https://bookroom.ir/#myModalPopUp

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *