نماد سایت کلینیک مدیریت

مدیریت بر پایه شایستگی (سطوح فردی- سازمانی – راهبردی)

شایستگی را می‌توان در سه سطح فردی، سازمانی و راهبری دسته بندی کرد.

• سطح فردی
شامل دانش و مهارتهای بالقوه، ظرفیتها (قابلیت‌ها) و صلاحیت‌های کارکنان است.

• سطح سازمانی
شامل روش ویژه سازمان در ترکیب منابع گوناگون. به عبارت دیگر، شایستگی شامل ترکیب متقابل دانش و مهارتهای کارکنان با دیگر منابع سازمان، مانند دانش سیستمها، امورجاری، رویه‌ها و تولیدات فناورانه است.

• سطح راهبردی
ایجاد و حفظ برتری رقابت آمیز، از راه ترکیب خاصی از دانش، مهارتها، ساختارها، راهبردها و فرایندها است.

 

خروج از نسخه موبایل