(کسانی که در حال حاضر شاغل هستند و به‌طور معمول علاقه‌ای به صرف زمان زیاد برای یافتن موقعیت‌های شغلی جدید ندارند) به احتمال بیشتری فرد مطلوب شما هستند، ولی اگر شما انگیزه‌ی‌‌ لازم را برای آنها فراهم نکنید و به آنها نفهمانید تا چه اندازه مشتاق همکاری با آنها هستید، هرگز نمی‌توانید آنها را جذب کنید؛ پس باید راهی برای جلب توجه آنها پیدا کنید. مقاله‌ای در مجله‌ی بیزنس ویک (Business Week) درباره‌‌ی یک شرکت طراح بازی‌های کامپیوتری می‌گوید این شرکت ۱۰۰ فرد ایده‌آل خود را شناسایی کرد و برای هر یک از آنها یک دستگاه ipod (دستگاه پخش موسیقی دیجیتال) فرستاد که حاوی پیام شخصی از طرف مدیرعامل شرکت بود. نتیجه این بود که بیش از ۹۰ درصد افراد مورد نظر به این شگرد پاسخ دادند. ۳ نفر کارشان را رها کردند تا در این شرکت استخدام شوند و بسیاری از کارجویانِ بالقوه نام این شرکت را از زبان این و آن شنیدند و با آن آشنا شدند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *