در یک آگهی استخدام موثر، باید اطلاعات کافی به شکلی جذاب و جامع ارائه شود، ولی باید از تاکید بر وظایفی که از عملکردهای ضروری شغل مورد نظر به شمار نمی‌آیند، اجتناب شود. فهرست کلی مهارت‌های بسیار شبیه به یکدیگر، باید خلاصه شود تا متن نوشته شده، خسته‌کننده نباشد.
مثال:

نادرست: متصدی این شغل، باید از تجربه‌ی کار با نرم‌افزارهای ورد، اِکسل، پاورپوینت، اَکسس، و همچنین توانایی تایپ کردن، بایگانی، نگهداری فایل‌های سیستم، وارد کردن داده‌ها، یادداشت‌برداری در جلسات و انجام وظایف اداری کلیِ محول شده، برخوردار باشد.

درست: برای آنکه فرد مناسبی جهت احراز این موقعیت شغلی باشید، باید از تجربه‌ی قبلیِ ارائه‌ی پشتیبانی اداری برای دفتری شلوغ و کار کردن با نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس برخوردار باشید.

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *