استخدام
در این بخش، ۵ مورد از ضروریترین وظایف شغلی را به طور برجسته بیان کنید. بهترین روش در زمان فهرست کردن مسئولیتهای شغلی، استفاده از نقطهگلوله (bullet point) است، زیرا کارجویان میتوانند به سرعت نگاهی به موارد بیندازند.
مثال:
نادرست: وظایف، شامل پشتیبانی از مدیریت سطح معاون رئیس و بالاتر، انجام ترتیبات سفر، مدیریت تقویم کاری، برنامهریزی، تدارکات، یادداشتبرداری از جلسات، کمک به تهیهی ارائههای پاورپوینت، بایگانی، تایپ کردن، برپایی جلسات شامل انجام ترتیبات برای تهیهی غذا و غیره است.
درست:
مدیریت و هماهنگی برنامهها برای مدیریت اجرایی
رزرو کردن پرواز و اقامت هتل
انجام مسئولیتهای اجرایی، از جمله یادداشتبرداری در طول جلسات، آمادهسازی مکاتبات و مدیریت فایلها
کمک کردن به تهیه فایل پاورپوینت ارائهی فروش
کمک کردن در پروژههای خاصی که برای شما تعیین میشود.
دیدگاهتان را بنویسید