سعی کنید در زمان‌ استراحت‌تان یا هر وقت که توانستید، از ساختمان محل کارتان بیرون بیایید و در محوطه قدم بزنید. قدم زدن نه‌تنها برای جسم مفید است بلکه روحیه‌ را هم تقویت می‌کند. می‌توانید با همکاران‌تان قدم بزنید. بعضی اوقات شاید بد نباشد همان‌طور که با یکی از همکاران‌تان درباره‌ی کار حرف می‌زنید، پیاده‌روی کوتاهی هم داشته باشید.

۸. گرسنه نمانید تا بدخُلق نشوید

سعی کنید ناهار یا میان‌وعده‌ای که با خود سرِکار می‌برید، شامل گروه‌های غذایی اصلی مانند آهن، کلسیم، فولیک اسید، منیزیم، ویتامین‌های B و … باشد. چون به لحاظ علمی ثابت شده است گروه‌های غذایی اصلی، تأثیر زیادی روی خلق‌وخوی شما می‌گذارند. به علاوه اینکه این مواد در اکثر غذاها وجود دارند، پس می‌توانید هم غذای موردعلاقه‌تان را سرِکار میل کنید و هم از خوردن آن لذت ببرید و احساس خوبی داشته باشید.

۹. آب بنوشید

این مورد شاید کمی عجیب‌وغریب به نظر برسد، اما به شما اطمینان می‌دهم فواید نوشیدن آب از آنچه فکر می‌کنید، بیشتر است! پس همیشه یک بطری آب روی میزتان داشته باشید. حتی می‌توانید برای خودتان یک بطری مخصوص آب بخرید و آن را همیشه به‌همراه‌ داشته باشید. آب کمک می‌کند که بدن‌تان هیدراته باقی بماند، بنابراین دچار سردرد نخواهید شد پس فکرتان هم خوب کار می‌کند و می‌توانید بهتر روی کارتان تمرکز کنید. این توصیه را حتما امتحان کنید و ببینید چقدر احساس بهتری خواهید داشت.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *