تبلیغات محیطی که معمولا در محل‌های عبور و مرور نصب می‌شوند، قدرتی غیرقابل‌انکار برای دیده شدن شما دارند. پیشنهاد ارزان‌تر خرید «کلمات ‌کلیدی» است، یعنی آن دسته از کلماتی که فکر می‌کنید کارجویان به صورت آنلاین جست‌وجو می‌کنند.

به یاد داشته باشید از متقاضیان شایسته به هیچ عنوان چشم‌پوشی نکنید. مثلا چون حقوق درخواستی‌شان مبلغ بالایی است، آنها را نادیده نگیرید. اگر فکر می‌کنید شخصی برای پُست خالی شرکت شما گزینه‌ی مناسبی است با او تماس بگیرید و بپرسید آیا مایل به همکاری با شما هست یا نه.

معرف‌ها منبع و مرجع بسیار خوبی برای استخدام افراد کارآمد هستند. کارمندان سازمان خود را به سفیران استخدام تبدیل کنید، چرا که کارکنان راضی می‌توانند برای سازمان و کارفرما تبلیغ و افراد شایسته را برای استخدام دعوت و تشویق کنند. باید کاری کنید مردم بدانند شما به دنبال افرادی برای استخدام هستید تا امکان دسترسی شما به کاندیداهای ارزشمند فراهم شود. بابت معرفی افراد شایسته به آنها پاداش بدهید و از آنها تقدیر کنید. این پاداش می‌تواند مالی باشد یا در صورتی که معرف از کارمندان سازمان است مزایای غیرمادی (مثلا مرخصی تشویقی) هم می‌تواند کارساز باشد.

همچنین می‌توانید یادداشتی به امضای ایمیل خود بیفزایید که نشان دهد به دنبال شخص یا اشخاصی برای استخدام هستید.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *