نماد سایت کلینیک مدیریت

اهمیت پشتیبانی خوب

همه‌ی ما به «ابزارهایی» مناسب برای انجام کارمان نیاز داریم. این ابزارها می‌توانند اشیائی فیزیکی، مانند کامپیوتر، صندلی راحت، تلفن همراه و چراغ رومیزی سالم یا ابزارهای غیر‌ملموسی، مانند آموزش، حمایت مدیران و همکاران یا جریان منظم اطلاعات قابل اعتماد باشند. اگر ابزارهای مورد نیاز برای انجام کارمان را نداشته باشیم، کارایی پایین می‌آید و سریع ناامید، عصبانی و دچار استرس می‌شویم.

بر اساس نظر رود واگنر (Rodd Wagner) و جیمز هارتر (James Harter)، محققان گالوپ و نویسندگان کتاب «The Elements of Great Managing» در سال ۲۰۰۶، مهم‌ترین کاری که برای شادی و اثربخشی افرادتان می‌توانید انجام بدهید، ارائه‌ی ابزارها، منابع و تجهیزات درست به آنهاست.

مزایای بسیاری در حصول اطمینان از اینکه اعضای گروه‌تان دارای حمایت مورد نیاز باشند، وجود دارد. این امر، کار را به‌وضوح راحت‌تر، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند و به افرادتان کمک می‌کند تا کارایی بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این‌ها، همه‌ی ما می‌خواهیم کارمان را درست انجام دهیم و می‌خواهیم در جهان پیرامون‌مان تغییری ایجاد کنیم. وقتی ابزارها و حمایت‌های درست را نداشته باشیم، نمی‌توانیم کار ارزشمندی انجام دهیم و بودن در این موقعیت، ناامیدکننده و از نظر احساسی، خسته‌کننده است.

اینکه اعضای گروه‌تان منابع مورد نیازشان برای انجام درست کار را داشته باشند، نه‌تنها علامتی از حمایت و اعتماد شما به آنها، بلکه نشانه‌ی حمایت و اعتماد از سوی کل سازمان است و این انگیزه مهمی است.

توجه:
توجه داشته باشید که وقتی از اعضای گروه‌تان حمایت می‌کنید، در حقیقت آنها را قادر می‌سازید که خودشان کار را انجام دهند؛ نه اینکه شما برای‌شان انجام دهید.
خروج از نسخه موبایل