استراتژي روابط كاركنان شامل تمام آن حوز ه هايي از مديريت منابع انساني مي گردد كه در برگيرنده
روابط كلي با كاركنان است . روابطي كه براساس توافقات گروهي و همچنين بر اساس سياست هاي
متداول مشاركت كاركنان و برقراري ارتباط با آنها ايجاد شده است و در آن روابط جايگاه اتحاديه هاي
تجاري مشخص و پذيرفته شده است.
نقش استراتژي روابط كاركنان
استراتژي روابط كاركنان نشان ميدهد كه چگونه ميتوان:
• روابطي پايدار و مشاركتي با كاركنان ايجاد كرد و تعارض ها را حداقل نمود؛
• از طريق فرآيندهاي مشاركت و مداخله كاركنان، تعهد آنها نسبت به سازمان را افزايش داد.
• منافع دو جانبه را توسعه دا د : ايجاد منافعي مشترك در كمك به سازمان در حصول به اهدافش
از طريق ايجاد و توسعه فرهنگ هاي سازماني مبتني برارز ش هاي مشترك بين مديران و
كاركنان..

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *