میلیونرها پس از اینکه تا اندازه‌ای امنیت مالی به‌دست آوردند، شروع به پیدا کردن راه‌هایی برای کسب درآمدهای دیگر می‌کنند. چرا؟ زیرا آنها متوجه هستند که منبع اصلی درآمدشان ممکن است به‌طور ناگهانی قطع شود. یک میلیونر برای اجتناب از کسری درآمد، منابع متعددی برای فراهم آوردن جریان نقدی تدارک می‌بیند که به‌عنوان برنامه‌ی پشتیبان عمل می‌کنند.

۵. سرمایه‌گذاری خودکار

راه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری به شکل خودکار وجود دارد. مثلا برداشت‌های خودکار از فیش حقوقی برای حساب بازنشستگی، سهام یا بیمه‌‌ی عمر. اما علاوه بر این، سرمایه‌گذاریِ میلیونرها آن‌قدر مکرر انجام می‌شود که برای‌شان به یک عادت تبدیل می‌شود. به‌نظر می‌رسد آنها، بدون هیچ مکثی، می‌دانند که چه زمانی و چطور از یک فرصت بهره ببرند و چقدر سرمایه‌گذاری کنند. اما حقیقت این است که میلیونرها این کار را بدون آمادگی انجام نمی‌دهند، بلکه در اثر استفاده از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری به‌قدرِ کافی است که به آگاهی قطعی درباره‌ی نحوه‌ی کار سرمایه‌گذاری رسیده‌اند.

۶. با یک بودجه‌ی مشخص پیش می‌روند

پیش رفتن با یک بودجه‌ی مشخص، به میلیونرها امکان می‌دهد که به میزان درآمدها و هزینه‌ها اشراف داشته باشند. این آگاهی به میلیونرها امکان می‌دهد برای خرج کردن پول برنامه‌‌ای داشته باشند که پاسخ‌گوی ضروریات باشد و خرج‌های اضافی را حذف کند. حداقل یک مطالعه در این زمینه وجود داشته است که می‌گوید بسیاری از ثروتمندان چیزی به اسم بودجه ندارند، اما افراد خیلی ثروتمند از حساب مخارج‌شان مطلع‌اند و آن را نگه می‌دارند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *