پس از راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق چالش‌های صاحبان این کسب‌وکارها تازه شروع می‌شود و نیاز به مشاوره مالی به شدت احساس می‌شود. در این مرحله میلیون‌ها سازمانی که می‌خواهند در عرصهٔ رقابت باقی بمانند، باید برنامه‌ریزی بلندمدت خود را شروع کنند تا عواملی را که موجب سودآوری بیشتر عملیات‌های فعلی‌شان می‌شود، حفظ کنند.

در این مقاله گرت گاندرسون (Garrett Gunderson) رابه شما معرفی می‌کنیم. گرت گاندرسون کارآفرینی اهل شهر سالت‌لیک‌سیتی (Salt Lake City) است. گاندرسون چند شرکت موفق را در سن ۳۵ سالگی تأسیس کرده است و مؤلف کتاب پرفروشی به‌نام «کشتن گاوهای مقدس» (Killing Sacred Cows) است. عنوان کتاب گاندرسون نشان‌دهندهٔ رویکردی است که او در مشاوره دادن به هزاران صاحب کسب‌وکار و کارآفرین درپیش گرفته است؛ صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که بسیاری از آنهابه‌ویژه در بخش‌های خدمات حرفه‌ای مانند صنایع دندانپزشکی و کایروپراکتیک (chiropractic، درمان ازطریق ماساژ و جابه‌جا کردن ستون فقرات) فعالیت می‌کنند و گاندرسون سعی دارد به آنها یاد بدهد که چطور می‌توانند برای نتایج نهایی آمادگی بیشتری پیدا کنند. گاندرسون در کمک به صاحبان کسب‌وکار برای بهینه کردن شیوه‌های کسب درآمد بیشتر و کشف و حذف شیوه‌هایی که موجب می‌شود به‌طور ناخواسته بخش‌هایی از پول خود را دور بریزند، نیز تخصص دارد.

گاندرسون بزرگ‌ترین اشتباهاتی را که صاحبان کسب‌وکارها مرتکب می‌شوند با ما درمیان می‌گذارد و به ما می‌گوید که به‌نظر او این افراد باید چه کارهایی را انجام بدهند. بسیاری از استراتژی‌های گاندرسون، خلاف انتظار و باور رایج هستند و نتایج آنها چشم‌گیر است، ولی او اطمینان می‌دهد که هیچ‌کدام از آنها مستلزم سرمایه‌گذاری‌های غیرعادی یا استراتژی‌های مالیاتی عجیب‌وغریبی نیست.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *